Waardevolle klantrelaties

Capter helpt financiële instellingen positieve, waardevolle en vitale klantrelaties op te bouwen. Onze organisatie verzorgt klantinteractie via outsourcing- en managed insourcing constructies. Capter opereert zowel op de business to business als de business to consumer markt, altijd uit naam van zijn opdrachtgevers. 

De dienstverlening van Capter omvat ontwerp, organisatie en uitvoering van klantinteractie. 

Ontwerp 
Welke kanalen en digitale toepassingen zetten we in? Hoe staan we klanten te woord? Hoe verwerken en ontsluiten we klantdata? Welke doelgroepen bedienen we en hoe spitsen we de dienstverlening daarop toe? Capter ondersteunt financieel dienstverleners bij het beantwoorden van dit soort vragen in de ontwerpfase van klantcontacttrajecten.  

Organisatie
Capter neemt ook de organisatie van klantcontact voor zijn rekening. Hieronder vallen bijvoorbeeld projectmanagement, opleiding, training en coaching, kwaliteitsbewaking en data-analyse. 

Uitvoering 
Als alles in gereedheid is gebracht zorgen we ook voor de uitvoering van het klantcontact zelf. Capter opereert vanuit een vestiging in het centrum van Nijmegen en/of op locaties van opdrachtgevers. 

Capter is een 100% dochter van Welten. Welten is toonaangevend opleider en detacheerder in de financiële sector. Ook financieel opleider Dukers & Baelemans is onderdeel van het Welten Concern. Samen met de gespecialiseerde labels brengt Welten gecombineerde oplossingen in opleidingen, interim capaciteit en (omnichannel) financieel klantcontact naar de markt. In totaal werken er ruim 800 financieel professionals bij Welten.