Service

Capter kan een klantenservice voor u inrichten en geheel of gedeeltelijk van u overnemen. We zorgen ervoor dat u optimaal bereikbaar bent en dat onze medewerkers de informatie bieden waar uw klanten om vragen. Pieken en dalen in uw inkomend verkeer vangen we op door flexibel op en af te schalen. Klantenservice door Capter brengt schaalbaarheid, efficiency en duurzame kwaliteit binnen uw bereik. 

Focus op klantbeleving 
Een serviceoplossing van Capter maakt klantgerichtheid tot de primaire focus van uw klantcontactactiviteiten. We zorgen voor een optimale inrichting van de (on- en offline) servicekanalen en hanteren een sterk persoonlijke benadering in klantcontact. Analyse en zorgvuldige handling van uw klantbestand maken de weg vrij voor service op basis van up-to-date informatie. Verder betrekken we de mening van de klant actief bij het verbeteren van de processen. Een positieve beleving leidt tot een toename van de klanttevredenheid en loyaliteit.

Altijd verbeteren 
Een goed opererende klantenservice is steeds in beweging. Onze medewerkers worden permanent bijgeschoold en gecoacht in de dagelijkse operatie. We verzamelen real-time klantinzicht door middel van kwalitatieve analyse van gesprekken. Ook nemen we online enquêtes af na contactmomenten. Verbeterpunten implementeren we direct in de klantcontactoperatie én de klantketen als geheel. Zo snijdt Capter uw dienstverlening toe op de voorkeuren en behoeften van uw klanten.

Flexibel en efficiënt
Capter beschikt over de extra benodigde capaciteit en is flexibel en snel in het aanpassen van de bezetting in situaties van under- en overflow. Onze projectmanagers zitten kort op de operationele processen, waardoor ze aanpassingen snel kunnen doorvoeren. Dit alles gebeurt via korte lijnen en in nauw overleg met onze opdrachtgevers. U blijft zo verzekerd van optimale bereikbaarheid voor uw klanten, met behoud van kwaliteit.