Expertise

Zeven op de tien consumenten heeft behoefte aan oprecht persoonlijk contact, hoe goed de nieuwe digitale instrumenten ook werken. Sommige dienstverleners zien dit over het hoofd en zetten volledig in op geautomatiseerde processen. Capter gelooft dat het mes aan twee kanten snijdt: digitale kanalen en toepassingen moeten consumenten helpen zelfstandig financiële afwegingen te maken en tegelijkertijd worden benut voor laagdrempelig persoonlijk contact. De innovaties in klantbediening van Capter richten zich daarom zowel op autonomie en zelfwerkzaamheid voor de consument, als op het verbeteren, verrijken en makkelijker maken van persoonlijk contact tussen consument en dienstverlener. 

Slagkracht in klantbediening 
Capter helpt financieel dienstverleners nieuwe manieren te ontwikkelen om consumenten te bereiken en bedienen. We richten soepel en snel een klantcontactoplossing in die verschillende kanalen benut en op het gewenste niveau opereert. Naast selectie, opleiding en inzet van deskundige medewerkers zorgen we ook voor de projectaansturing en de inrichting van contactkanalen en -toepassingen. Samenwerken met Capter betekent een impuls van inhoudelijke en operationele slagkracht in de frontlinie van uw organisatie, waar het verschil in de markt wordt gemaakt.