De Capter Adviesstraat

Vanuit de ervaring met diverse (herstel)adviestrajecten en de daarin toegepaste klantcontactinnovatie (webcamadvies, digitale zelfwerkzaamheid), heeft Capter de Adviesstraat ontwikkeld. De Capter Adviesstraat is een full-service online platform voor banken en verzekeraars, waarmee een direct online distributiemodel voor financiële producten kan worden gerealiseerd. 

Complete omnichannel oplossing 
De Capter Adviesstraat omvat toepassingen op het gebied van klantinteractie en zelfwerkzaamheid en daarnaast proceskaders op basis van onze best practices uit digitale adviestrajecten. De oplossing gaat uit van een omnichannel werkwijze (video, call, chat, scherm delen, e-mail). Naast de techniek wordt ook de bemensing door Capter georganiseerd. Met de Adviesstraat kunnen aanbieders in één keer voldoen aan alle eisen die aan hedendaagse klantinteractie rondom financieel advies worden gesteld. 

Integraal of modulair
De Adviesstraat kan als integrale oplossing of flexibel op onderdelen afgenomen worden. Er wordt een set-up fee gerekend voor het realiseren van de techniek en de koppelingen en een prijs per activiteiten voor de bemensing. Bij de ontwikkeling van de Capter Adviesstraat heeft Capter samengewerkt met diverse partners die leidend zijn in hun vakgebied, variërend van CRM, customer journey, communicatieplatform tot aan (advies-)software.

CapterAdviesstraat